ماهورماهور، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ماهور کوچولو و مامان و بابا

روز نوشته های ماهور

1391/9/30 20:45
نویسنده : مامان و بابا
142 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر اینکه در مسافرت هستم امکان به روز رسانی مداوم مطالب و روز نوشته های دلبندم رو ندارم و امیدوارم بزرگتر که شد از بابت اینکه براش وقت کافی در این مورد نذاشتم ازم دلگیر نشه ولی به هر حال هر چی باشه تمام وقتم رو از صبح تا شب (البته به خاطر اینکه شب ها بیدارم صبح و شبم قاطی شده ) ماهور گلم پر کرده و مال اونه .

به هر حال توی این مدت که چیزی ثبت نکردم اتفاق خاصی هم نیوفتاده و خدا را شکر همه چیز آرام بوده و دختر گلم هم روز به روز داره بزرگتر میشه . و حالا دیگه میتونم به تنهایی و بدون نیاز به کسی وقتی برگشتم کارهای خونه و زندگی رو انجام بدم و به ماهور گلم هم رسیدگی کنم . به هر حال از زمانی که هنوز توی شکمم بود

داریم با هم کار میکنیم . کارهایی که شاید کمتر زنی توی این روزگار پیدا در دوران بارداری انجام بده ( منظورم اسباب کشی منزل ، دوندگی های مربوط به خرید و وام منزل و خلاصه تمام مسائل و مشکلات زندگی‌) ولی خدا رو شکر میکنم که تمام اینها رو با موفقیت انجام دادم و حالا خداوند هم به پاس زندگی خوبی که برای همسر و فرزندم ساختم یک آرامش قلبی و یک صمیمت خاصی به ما عطا کرده که شاید اون هم بخاطر حضور ماهور عزیزم باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 21:17
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید