ماهورماهور، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ماهور کوچولو و مامان و بابا

نا گفته های کودک یک ماهه شما

1391/9/30 20:46
نویسنده : مامان و بابا
158 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوزاد یک ماهه ی شما می گوید :

 

** من نگاه کردن به رنگ های سیاه و سفید را به دیگر رنگ ها ترجیح می دهم.

 

** اغلب دست و انگشتان خود را کمی باز نگه می دارم.

 

** گاهی با این که گرسنه نیستم. دهان خود را به اطراف حرکت داده و قصد مکیدن چیزی را دارم.

 

** از خود صدای آغون در می آورم.

 

** برای مراقبت از ناحیه ی نرم و آبکی فرق سر خود به شما نیاز دارم.

 

** هنگامی که خود را خیس کرده ام، گرسنه یا خسته هستم، آغوش شما را می خواهم و گریه می کنم.

 

** وقتی شما را می بینم یا صدایتان را می شنوم، لبخند می زنم.

 

** با نگاه کردن، با شما ارتباط برقرار می کنم.

 

** از صداهای بلند، نورهای خیره کننده و آغوش گرفتن محکم می ترسم.

 

** اغلب هنگام شب، حساس و عصبی هستم.

 

** وقتی که بر روی شکم خوابیده ام، سر خود را به پهلو قرار می دهم.

 

** نمی توانم سرم را راست نگه دارم و شما باید دست خود را پشت سر و گردن من قرار دهید.

 

** می دانم وقتی گرسنه ام به من شیر می دهید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)